sobota, 3 sierpnia 2013

Jak naprawdę odpocząć na urlopie?





Wy też uważacie, że urlop jest bardziej czasem odpoczynku od szefa niż od samej pracy? Ja mam bardzo wymagającego i czepialskiego szefa, ale czasami myślę że to dobrze bo uczy mnie to dokładności, uwagi, spostrzegawczości i kreatywności a w życiu często to się przydaje. ale co tam mówić o pracy ja mam dla Was coś fajniejszego kilka porad..

Jak naprawdę odpocząć na urlopie?
-określ cel urlopu gdzie jak z kim czy ma być to aktywny czy pasywny wypoczynek
-nie zajmuj się codziennymi rzeczami jak sprzątanie, rachunki, gotowanie
-nie włączaj służbowego laptopa
-jeżeli jedziemy z kimś wcześniej ustalmy jakiś kompromis, żeby każdy był zadowolony. Tak tak wiem że to jest trudne ale zawsze warto spróbować :)
-nie decydujmy się na urlop na zasadzie inni tam już byli to ja też tam powinnam pojechać
-nie narzekaj na pogodę piasek tłumy, tak jest i zawsze będzie. Nie jesteś jedyną osobą na planecie, która chce gdzieś odpocząć
-nie planuj zbyt dużo, mierz siły na zamiary -nie szczyp się na urlopie, pozwalaj sobie na drobne przyjemności -możesz w spokoju nadrobić zaległości książkowe jak blogowe ;)
Urlop jest okazją, by solidnie naładować swoje energetyczne akumulatory. Zmiana otoczenia, klimatu, reset umysłu, aktywność na świeżym powietrzu, złapanie dystansu, humor, radość i dobre wspomnienia. To jest najlepszy dla nas prąd.
Najlepiej połączyć wypoczynek aktywny z pasywnym ale to już tylko od Ciebie zależy jak go sobie zaplanujesz :) Urlop to też najlepszy moment aby wsłuchać się w siebie w swoje potrzeby pragnienia, kto wie może narodzi się w Tobie nowy pomysł na siebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz