piątek, 2 sierpnia 2013

Myśli się materializują!!















Yes,Yes,Yes spełnię swoje marzenie o wyjeździe do Stanów
Udało się! grunt to myśleć pozytywnie!
Wiza USA już jest moja

W malutkim skrócie napiszę jak ubiegać się o wizę nieimigracyjną turystyczną, może komuś się przyda
1. Zrób zdjęcie zgodnie z wymogami najlepiej u fotografa
(wyglądam na nim jak elf)
2. Wypełnij dokładnie formularz na stronie http://polish.poland.usembassy.gov/wizy/formularze.html
potem go zatwierdź i wyślij elektronicznie
3. Zapłać najlepiej w banku pocztowym opłatę wizową (uwaga weź ze sobą nr paszportu). Ja nie miałam i się zganiałam jak pies bo bank jest czynny tylko do 17 (w banku nie pobierają opłat za transakcję)
4. Umów się na spotkanie wizowe (od rana była obsuwa dokładnie godzinę nie wiem jak później)
5. Na spotkanie możesz wejść z dokumentami, torebką ale nie za dużą, bez jakiś ostrych niebezpiecznych narzędzi, następnie przechodzi się przez bramki jak na lotnisku (torba idzie na taśmę, telefon zostaje u ochrony), potem rejestracja (a propo miałam nr 13 . Następnie rozmowa, trafiliśmy idealnie Pani nie zadawała zbyt wiele pytań i wszystko poszło zgodnie z planem
6. Odbiór (my zaznaczyliśmy w placówce kuriera TNT)

Nie ma się co dziwić USA, że nie chcą nam znieść wiz, skoro tyle chętnych jest do wyjazdu z wizami, to ile by było jakby znieśli...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz