wtorek, 30 lipca 2013

Zmienność nastrojów i po co to nam ?

http://www.demotywery.pl/uploads/2011_09/20/16540_150_image_Zmienny-Nastroj-Kobiet.jpg
Fochy, humory, kaprysy i zmienny nastrój dokładnie pewnie wiecie moje drogie o czym mówię, przecież jest to nieodłączny element naszej natury. W żartach mówi się o nas, że „kobiety co innego myślą, co innego mówią, a co innego robią”. Trochę jest jednak w tym prawdy, co zrobić :)
W sumie wydawałoby się, że ten problem dotyczy tylko nastolatek albo kobiet w ciąży. Niestety pozostała grupa też załapała się, na ten jakże uprzykrzający życie mankament swojej duszy. Dzisiejszy pęd życia, ciągłe podnoszenie sobie poprzeczki, stres i napięcie powoduje, że jesteśmy narażone na bardzo częstą zmianę nastrojów. Jakże trudno nam utrzymać równowagę życiową, wyciszyć się i uspokoić. Podziwiam osoby wykazujące się stoickim spokojem, mówiące "jednostajnie" kiedy Ja czuję się jak na huśtawce wznoszącej Cię od nieba do piekła.
Czasem czułam się bardzo szczęśliwa - miałam ochotę śmiać się, skakać, wygłupiać. Innym razem ogarniała mnie totalna rozpacz - czułam się wtedy nędzna, bezwartościowa, czułam, że moje życie nie ma sensu i nie zdarzy się już w nim nic dobrego, że chcę natychmiast przestać istnieć. Innym znowu razem ogarniała mnie straszna złość i nienawiść do całego świata.
Moja zmienność nastrojów często zakłócała relacje, przeszkadzała w realizowaniu planów czy podejmowaniu decyzji.
Postanowiłam to jednak u siebie spróbować zwalczyć. Szukałam dla siebie zajęć, pozytywnych książek, odwracałam szybko uwagę od mojego złego nastroju, wmawiałam sobie że przecież nie warto i tak nie mam na to wpływu albo i tak nikt tego nie doceni, nie zauważy lub że każdy ma prawo do pomyłek. Z czasem zaczęło pomagać.
Naprawdę polecam Wam, żebyście spojrzały na siebie z dystansu, zauważyły że w sumie większość sytuacji jest nie warta wpadania w otchłań rozpaczy, gniewu i złości. Robimy to zupełnie bezsensu niepotrzebnie psując sobie nastrój. Życie jest za krótkie, żeby marnować je na chwile beznadziei.
http://data.whicdn.com/images/22927126/tumblr_lu2ydpTyHk1qgujfno1_400_large.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz