niedziela, 17 listopada 2013

Pracuj nad sobą, bo wszystko zależy od Ciebie


Jestem osobą pracującą ponad 8h przed komputerem, prowadzę siedzący i chyba nudy tryb życia. Chce to zmienić i znaleźć czas na doskonalenie się, ale zawsze znajdują się odpowiednie wymówki, nie mam z kim, nie mam pieniędzy, nie mam czasu <wpisz tutaj swoją wymówkę>. Chcę jednak Podejmuje jednak wyzwanie –> i zaczynam uczyć się angielskiego 4 razy po 1h. Z pozoru patrząc niewielka zmiana, tylko 4 godziny w tygodniu.

Czym to skutkuje:

uczę się czegoś nowego,
jestem zadowolona z siebie,
uczę się czyli realizuje mój cel,
mam ochotę podjąć kolejne wyzwania, etc.

Dodatkowo, doskonaląc siebie inspirujesz innych ludzi. Patrząc jak ktoś z Twojego najbliższego otoczenia się zmienia na lepsze, rozwija, jest zadowolony i pozytywnie nastawiony do życia to również i Ty chcesz osiągnąć podobny stan i zaczynasz myśleć o sobie. Mamy wówczas wewnętrzną motywację do podjęcia wyzwania i do działania. Prawdziwa zmiana jest możliwa do osiągnięcia tylko wtedy gdy wynika z wewnętrznej chęci jego osiągnięcia. Narzucenie komuś czyjejś woli nic nie daje, a jeśli będą nawet jakieś efekty to chwilowe i wbrew woli danej osoby co nie prowadzi do niczego dobrego w długoterminowej perspektywie. A więc pomyśl co nie daje ci spokoju czego brak ci czego nie umiesz a chcesz się nauczyć i zacznij działać!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz