piątek, 6 września 2013

Kobieta spełniona... jaka ona jest?



Od zawsze chciałam poczuć się w końcu spełniona ale ciągle mam wrażenie że jest to jeszcze przede mną, cały czas jestem w drodze do upragnionego celu...

Według mnie kobieta może poczuć się spełniona jak w pełni zaakceptuje siebie... Gdy w każdym dniu czuje radość i spełnienie swoich pasji, marzeń i ambicji, która czerpie z życia pełnymi garściami. Nieważne jest to, czy pracuje zawodowo czy też nie ważne że kocha to co robi Jak również ma przy sobie ukochaną osobę oraz bliskich przyjaciół na których może zawsze liczyć...

Kobieta spełniona to osoba, która ma dobre samopoczucie, jest pełna spokoju, dba o swoje zdrowie fizyczne i psychiczne. Jest bardzo dobrze zorganizowana zawsze potrafi wygospodarować dla siebie czas wolny na odpoczynek... zgodnie z zasadą „jeśli chcesz – znajdziesz sposób, jeśli nie chcesz – znajdziesz powód”.

Zawsze podziwiałam i podziwiam matki aktywne zawodowo i wychowujące dzieci... Myślę że są to bez dwóch zdań najlepsze specjalistki od zarządzania czasem jakie można znaleźć na rynku pracy...
Mają tyle na głowie...a mimo to osiągają sukcesy, awansują wzbudzając podziw w oczach przełożonych, dzięki czemu podnosi im się poziom samooceny. Dodaje im to wiary w siebie i napędza do dalszego rozwoju.

Kobieta spełniona nie zapomina oczywiście o zdrowym żywieniu i aktywności fizycznej, która tak jak nic innego daje kopa do działania. Ruch daje im więcej pewności siebie i działa jak tarcza antystresowa.

Kobieta spełniona jest zawsze chętna do podejmowania nowych wyzwań i zmian. Żyje i pracuje z pasją.. Lubi eksperymentować z modą, jest życzliwa ludziom, nie doszukuje się złych intencji...Wie, że do pełni szczęścia potrzeba jej różnych form samorealizacji.


Podsumowując wiem że chcę i kiedyś będę spełnioną kobietą, a Wy moje drogie szczęściary jaką macie swoją własną definicję dla "kobieta spełniona"?





1 komentarz:

  1. Kobieta spełniona to taka, która czuje się szczęśliwa we własnej skórze i we wszystkim, co robi. Przyznam, ze czasem jest to trudno osiągnąć, gdy się żyje w matni codziennego dnia i jest się uzależnionym od licznych obowiązków, które nas nie spełniają. Jednak znalazłam parę skutecznych wskazówek na stronie kobiecej My-V, z których warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń