piątek, 19 lipca 2013

Trenuj charyzmę!!!


Od zawsze podziwiałam charyzmatyczne osoby. Bardzo mi imponowały.
Zawsze chciałam tak jak one zjednywać sobie z łatwością innych
ludzi. Obecnie jestem zaczarowana osobowością Ewy Chodakowskiej, która
w tak cudowny sposób działa na Polki! Ona jest dla mnie tym, kim ja
chciałabym być dla Was. Ogromną motywacją do zmian!!
Ostatnio czytając jej książkę zapragnęłam zrobić gołąbki, które
zawsze były dla mnie niewykonalne, bo za trudne i za dużo roboty. W
sobotę czeka mnie więc wyzwanie- pyszne gołąbeczki :)

Gwiazdki, jeżeli Wy też tak jak ja chcecie uwolnić w sobie 100%
charyzmy i swojego potencjału, potrzebujecie zwalczyć 3 potężne
lęki, które zapewne w większości z Was były zainstalowane w
młodzieńczym wieku, a są to:

1. Lęk przed odrzuceniem
2. Lęk przed przegraną/popełnieniem błędu
3. Lęk przed zażenowaniem/zakłopotaniem

Wymyślajcie sobie wyzwania, nie bójcie się, błędy popełnia każdy,
jak to mówiła moja mama ten się nie myli co nic nie robi. A przecież
Ty chcesz działać, robić, zmieniać, więc bez błędów się nie obejdzie.
Poza tym przyjrzyj się temu czy i jak kierujesz i skupiasz na sobie uwagę,
jak skupiasz się na innych, czy jesteś obecna podczas rozmowy, czy nie
przerywasz rozmówcy czy utrzymujesz uwagę ciekawość innych osób,
fascynujesz, budzisz pozytywne emocje, jesteś autorytetem umiesz
przyznawać się do błędów i masz gdzieś krytykę innych, jesteś
mega pewną siebie, pewna swoich kompetencji. Jeśli tak to już jesteś
charyzmatyczna jeżeli nie próbuj dalej na pewno Ci się uda tylko
musisz w to uwierzyć i działać!! Każda z nas ma swój plan na życie
tylko nie każda potrafi go dobrze wykorzystać!!!
Ty bądź tą która chce i potrafi!!!
Jestem z Tobą nie poddawaj się. Pamiętaj walczymy o lepsze jutro
razem!!

Mała rada na koniec! Charyzmatyczna osobowość ułatwia zrobienie
kariery. Co ciekawsze, charyzmę można rozwijać: okazuj uczucia, bądź
szczery, wyrażaj jasno swoje opinie. Warto też poćwiczyć mimikę i
mowę ciała. A Twoje życie będzie łatwiejsze!!
 
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1003446_393973410712982_61967678_n.jpg 



https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/598373_390226987754291_76597443_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/970765_391345647642425_1432908882_n.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz