wtorek, 16 lipca 2013

Sukces malowany szminką...

http://www.denigma.pl/images/stories/4%20kroki%20do%20sukcesu.jpg  
Kochane, muszę się pochwalić otóż dzisiejszy dzień rozpoczęłam od
małego sukcesu, weszłam w moje ukochane białe spodnie, które już od
dawna były dla mnie za małe. Ostatnio wszystko wylewało mi się w nich
bokami. Od 2 tygodni ostro trenowałam z Ewą, skalpel, killera, turbo
spalanie i dzisiaj zobaczyłam efekty. Czuję się świetnie :)

W sumie każdy dzień jest pasmem jakiś sukcesów, tylko że mniejszych,
nie zawsze zauważalnych. Kochane pomyślcie ile rzeczy udaje Wam się
zrobić w pracy lub w domu, ale tego nie doceniacie. Uważacie, że dla
innych liczą się tylko spektakularne sukcesy przez duże S. jak np.
skończenie doktoratu, schudniecie 15 kg, otrzymanie prestiżowej pracy,
posiadanie super domu lub samochodu. Nie dajcie się zwariować. To Wy same
określacie co jest dla Was sukcesem. Może to być poprawnie i do końca
wykonany bardzo ciężki trening np. turbo spalanie autorstwa Ewy
Chodakowskiej(jest mega), przeczytanie książki lub inne cele zakończone
sukcesem. Tak naprawdę sukcesem jest wszystko co uda Ci się pomyślnie
doprowadzić do końca.

Pamiętajcie na każdy duży SUKCES składa się wiele małych sukcesów
więc gromadźcie ich jak najwięcej w swoim życiu.

Dla mnie na Sukces składa się wiele czynników tj. zdrowie i energia
życiowa, spokój ducha, oddani przyjaciele/partner, bezpieczeństwo
finansowe, wyznaczanie sobie nowych celów życiowych i ciągły rozwój.
Najważniejsze jest zachowanie umiaru we wszystkim, tak aby jednocześnie
rozwijać się w każdym z tych obszarów. Taki stan prowadzi do poczucia
szczęścia. I to właśnie szczęście jest wyznacznikiem tego czy możesz
otrzymać miano Kobiety Sukcesu. Czy jesteś szczęśliwa? 


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTSJzgOftWpZgQ9JQz7B5_DwMRMCLq56nCKVEh65EAekdac-Ea4https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1004602_551595351573366_2031828967_n.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz