środa, 17 lipca 2013

Najkrótsza droga do szczęścia? Droga na urlop!



Wakacje niech znów będą wakacje.
Niestety w tym roku nie wiadomo czy w ogóle będą... Na szczęście w maju byłam na krótkim wypadzie w Hiszpanii, więc naładowałam troszkę akumulatory ale nadal czuję niedosyt.
Marzy mi się 3 tygodniowy urlop, na którym zapomniałabym o bożym świecie.
Totalny relaksik. Tak żeby po powrocie okazało się że nie pamiętam haseł do komputera. Podejrzewam że wiele z Was by tak chciało. I pewnie spora część już tak ma. Jest tyle miejsc wartych obejrzenia, sprawdzenia, zasmakowania różnych kuchni, aż żal siedzieć w pracy i "marnować" czas. W tym roku jak zwykle miałam dużo marzeń. Chciałam pozwiedzać Londyn, Paryż, Hiszpanię, Chorwację, USA i oczywiście pojechać w moje ulubione miejsce w Polsce - Mazury. Kocham Mazury - uwielbiam tam odpoczywać, ta zieleń szum drzew i ciepłe jeziorko - to jest dla mnie Polski raj. Na razie z tych marzeń zrealizowałam tylko jedno Hiszpanię. Polecam naprawdę jest tam ładnie, ciepło, jest dobre jedzonko, super pogoda, lazurowa woda -idealne miejsce na urlop. Jechaliśmy z biura podroży Grecos, które mogę z czystym sumieniem polecić. Natomiast biuro sun&fun nie o końca było takie dobre, byliśmy kiedyś z tym biurem na wakacjach w Tunezji i niestety nie mogę powiedzieć, że było super. W ogóle doszłam do wniosku, że te kraje typu Tunezja, Maroko lub Egipt zdecydowanie nie są dla mnie. Jest jeszcze tyle miejsc ciekawych do zwiedzenia w Europie, że ja osobiście niekoniecznie polecałabym Afrykę. Dwa lata temu byliśmy w Grecji na Rodos - wyspa z widoczkiem na Turcję. Pojechaliśmy tam z biurem podróży Itaka, również biuro godne polecenia, jedzonko pyszota, na tyle że w drodze powrotnej samolotem jechałam w rozpiętych spodniach :). Polecam Wam również wycieczkę objazdową po Włoszech, my akurat byliśmy na 11 dniowej i to autokarem. Powiem tak, było ciężko... zwiedziliśmy prawie całe Włochy, ale to było zwiedzanie na wariackich papierach. Codziennie w innym miejscu, całe dnie zwiedzania. Byliśmy bardzo zmęczeni po tym niby urlopie, ale za to bardzo dużo zobaczyliśmy. Obecnie planuję wyjazd na Mazury ale niestety tylko na tydzień ale zawsze to coś. Trzymajcie kciuki żeby się udało. No chyba że któraś z Was podpowie mi jak spędzić urlop w Chorwacji za mniej niż 2 tyś złotych za osobę i dojazdem samolotem...Na tym kończę mój dzisiejszy wpis i serdecznie pozdrawiam zarówno pracujące jak i urlopujące się gwiazdy.

Dużo słonka Wam życzę :) ...a co tam troszkę powspominam i pomarzę na koniec :)


GRECJA

TUNEZJA

WŁOCHY

HISZPANIA

MAZURY-CUD NATURY
i trochę marzeń




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz