poniedziałek, 15 lipca 2013

Czym jest szczęście?

http://img4.demotywatoryfb.pl//uploads/201109/1317555826_by_sasha85_600.jpg 
Każdej z nas szczęście kojarzy się z czymś innym, dla jednej to pełna
rodzina, dla innej pasja z jaką może pracować lub podróżować. Ale
zawsze są to pewnego rodzaju emocje, które wywołane są jakimiś
pozytywnymi przeżyciami.
Dla mnie poczucie szczęścia odczuwalne jest, gdy coś mi się udaje, gdy
dostaję dobrą wiadomość i układa mi się w życiu tak, jak sobie
zaplanowałam. Do szczęścia potrzebuję rodziny, najbliższej mi osoby -
przyjaciółki/partnera. Pasja jest mi w życiu bardzo potrzebna, chociaż
bym to miała robić dla garstki osób lub tylko dla siebie.

Jakże byłoby cudownie móc codziennie rano zażyć tabletkę szczęścia
i przez cały dzień pomimo wszystko  być szczęśliwym :). Ale niestety
nie ma tak łatwo, musimy codziennie na nowo nastawiać się pozytywnie,
uśmiechać się, wyszukiwać czegoś dobrego w naszym życiu co nas
uszczęśliwia. Szczęście niestety nie jest niczym trwałym jest to
ulotna chwila moment. Jednakże ta chwila uzależnia. Jak już raz
poczujesz się szczęśliwa chcesz móc poczuć się tak jeszcze raz i
jeszcze raz :). Chcesz więcej i więcej. Jesteś zawiedziona, z jakim
trudem przychodzi być Ci szczęśliwą? Uwierz mi każda z nas żyje
tylko dla tych chwil szczęścia, które spotykają nas na naszej drodze.
To od nas w dużej mierze zależy jak dużo tych chwil będzie w naszym
życiu :)

A więc, głowa do góry, pierś do przodu i niech życie Cię
rozpieszcza!!!!
Tak trzymać Kochana!!!!! ♥♥♥
 
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/923194_535156983188404_658638608_n.jpg http://i1.celebixy.pl/4dc6a297dbfade70a57a61bb100cca95f5b23d04/1142571-jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz