czwartek, 29 sierpnia 2013

Życie na pół gwizdka...


To jak kochana szczęściaro...

Żyjesz w pełni czy na pół gwizdka? A może twoje życie przypomina jazdę na autopilocie: robisz to, do czego się przyzwyczaiłaś, albo co jest starym, od lat nie zmienianym nawykiem? Odpowiedz sobie szczerze... i zastanów się czy tak chcesz dalej żyć...
Bo ja już wiem, że nie chcę i wiem na pewno życie z pasją to na pewno nie jest życie na pół gwizdka:)

Czytając książkę "Efekt jo-jo w motywacji."
Zbigniew Ryżak ujął to w ten sposób:
"Jeżeli chcesz przewidzieć, komu uda się zrealizować swoje marzenia, przyjrzyj się poziomowi zaangażowania w to, co robi. Osoby, które osiągają sukces, są w największym stopniu zaangażowane w to, co robią. Nieważne, co robią, wkładają w to siebie w całości. Ludzie, którym nic nie udaje się osiągać, wiele rzeczy robią na pół gwizdka lub nawet od niechcenia."


Dzięki książce “Efekt jo-jo” uświadomiłam sobie i znalazłam drogę do zmiany mojego życia. Kończę ze swoimi starymi przyzwyczajeniami, wyrzucam zbędne rzeczy, zmieniam podejście do swoich codziennych i nudnych zajęć. Zbieram myśli i siły aby podjąć nowe wyzwania. Nie ukrywam że potrzebuję pomocy, wiele nauki, szkoleń aby dalej się rozwijać...Samej będzie mi bardzo trudno,zmiana możliwa będzie gdy przyłączysz się do mnie... Razem będzie raźniej :)


Pamiętaj!!!

Poziom zaangażowania w codzienne życie wyznacza na ile to życie uda nam się przeżyć w pełni.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz