środa, 28 sierpnia 2013

Jest milion powodów aby uwierzyć, że Ci się uda i zacząć....


Jest milion powodów aby uwierzyć, że Ci się uda i zacząć....

Marzysz, planujesz i co… i tak nic nie robisz…
Chcesz zmiany, ale nie robisz nic, by coś zmienić…. Jeśli chcemy zmiany musimy robić coś inaczej...lepiej. Nie ma innej drogi.

Pewnie jest wiele powodów dlaczego nic z tym nie robimy, ale jednym z nich jest to, że nie wierzymy, że może nam się udać…

W głowie kłębią się myśli: „Mnie może się udać? Jakie ja mam właściwie prawo myśleć, że mi się uda skoro tylu innym na około się nie udaje? Jestem jakaś lepsza? Nie jestem….” pewnie tak jak ja znacie te myśli?
Albo inne „Mnie może się udać przestać ...? Taka już jestem i nic z tym się nie da zrobić! Taki mam przecież charakter, a tego się nie wybiera.”
Ale to nie prawda. Mamy dużo większą władzę nad sobą niż myślimy i w to wierzymy.

Największym ograniczeniem przed zmianą jest brak wiary w nią.
Jak możesz w ogóle myśleć, że Ci się nie uda? przecież dostałaś już tyle od życia... masz ręce, nogi i głowę na karku i cały świat stoi otworem… Nie jesteśmy ani lepsi ani gorsi od innych. Wszyscy codziennie mamy tyle samo czasu do wykorzystania i możemy go wykorzystać zgodnie z naszym planem. I tak codziennie przez całe nasze życie.

Uwielbiam cytat, że "cokolwiek uważasz za prawdę tak się stanie". Nasze myśli mają moc kształtowania naszych działań. Nasze działania kreują naszą przyszłość.
Myślę że jednak warto zaplanować ten czas tak, żeby doprowadził nas do możliwie najlepszej przyszłości. Przyszłość zaczyna się już jutro, więc swoje działania zacznij już dziś...

Nadal uparcie nie wierzysz, że może się udać?
A czy możesz z całą pewnością stwierdzić, że CI SIĘ NIE UDA? Czy jesteś NA 100% pewna, że wymarzysz swój cel, zaplanujesz kroki, wykonasz swoją prace i Ci się nie uda?
NIEEEEEE!!
Więc jeśli dopuszczasz myśl, że może Ci się jednak udać, UDA CI SIĘ!

"To wymarz swój cel, zaplanuj i działaj, sprawdzaj postępy, popraw plan i działaj…. Dopóki możesz, dopóki żyjesz…."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz