niedziela, 7 lipca 2013

Pozytywnie każdego dnia :)


Kochane, w końcu nadszedł ten dzień a raczej noc :) podczas której rozpoczynam spełnianie swojego marzenia jakim jest założenie tego bloga. Blog ma na celu podzielenie się z Wami sposobami jak krok po kroku stawać się  być szczęśliwą kobietą.
Poszukiwanie szczęścia zaczęłam już dobre kilka lat temu, przeczytałam mnóstwo  książek, artykułów blogów i wpisów na facebooku, które dały mi ogromnego kopa i zmieniły życie moje i ludzi wokół mnie na lepsze. Marzyłam już od dawna, żeby zająć  się na poważnie tematem szczęścia i ułożyć zdobyte przeze mnie informacje w pewną logiczną całość, którą mogłabym się podzielić z innymi. Nie będę tutaj zamieszczać nudnych informacji psychologicznych jedynie krótkie notki i inspiracje w różnej formie, które będziecie mogły praktycznie wykorzystać w swoim codziennym życiu.
Zapraszam serdecznie .
Zapraszam zatem serdecznie wszystkich dążących do szczęścia do odwiedzania bloga jak i również dzieleniem się własnymi przepisami na szczęście. Moim marzeniem jest, aby ta strona była tworzona przez nas wspólnie, tak żebyśmy mogli dzielić się wzajemnie naszymi doświadczeniami w tej jakże ważnej sprawie w naszym życiu jakim jest szczęście.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fVMCqSUKkmY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz