czwartek, 25 lipca 2013

Pozytywni :)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/530752_441896315884084_921418515_n.jpg
Jakie są plusy bycia pozytywnym:

Pozytywni są jak magnes
Pozytywni znajdują pozytywnych partnerów
Pozytywni przyciągają pozytywnych przyjaciół
Pozytywni mają więcej energii do życia
Pozytywni są bardziej otwarci Pozytywni są uśmiechnięci
Pozytywni są bardziej kreatywni
Pozytywni nie oceniają
Pozytywni nie stwarzają niepotrzebnych problemów
Pozytywni są bardziej lubiani
Pozytywni nie zatruwają życia innym
Pozytywni nie wprowadzają nerwowej atmosfery
Pozytywni nastrajają do zmian
Pozytywni są charyzmatyczni
Pozytywnym łatwiej się wybacza
Pozytywnym ludziom uchodzi na sucho wiele błędów w pracy
Pozytywni ludzie są rzadko zwalniani z pracy pomimo kryzysu

a Ty nadal uważasz, że nie warto być pozytywnym ?



http://noto.lu/uploads/201205/4fbab2758394b.JPG
http://pozytywna.pl/media/thumbnail/b7/f5/b7f5e91046c1c13fcfdb993d729c20e2.jpg

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten blog! :)
    Obecnie mam wrażenie, że większość ludzi uznaje pesymizm i marudzenie za cnotę (nie żebym sama nie lubiła czasem trochę pomarudzić, ale zazwyczaj robię to żartobliwie), więc miło jest zobaczyć, że ktoś jeszcze promuje optymizm.
    Komentuję pod najnowszym postem, ale bardzo podobały mi się również wpisy o charyzmie i kreatywności - robiłam bardzo podobne ćwiczenia, np. przypominanie sobie rzeczy, które sprawiały mi radość w dzieciństwie i wracanie do nich kilka miesięcy temu, gdy próbowałam wyjść z depresji i bardzo mi pomogły.
    Mam nadzieję, że ten blog będzie działał regularnie i komuś pomoże, a nie umrze po tych kilkunastu wpisach dodanych w ekspresowym tempie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo za miły komentarz. Bardzo mnie to cieszy. Chciałabym żeby ten blog choć troszeczkę wpłynął na wasze samopoczucie, żebyście poczuły się szczęśliwsze. Bo wtedy będzie w życiu łatwiej i piękniej. Teraz jest moda na bycie fit mam nadzieję a raczej marzenie, że niedługo nadejdzie moda na bycie happy :)

    OdpowiedzUsuń